Alex
Użytkownik
- Samochód
- Alfa 147 2.0 T.S. / Fiat 500 1.4 16V / Volvo C30 1.8 16V
Poszukaj, wiele razy w tym wątku opisywałem. Przelałem już przez bak(i) wiele butelek AR6900p i moje spostrzeżenia:
- cichsza praca silnika na zimno
- delikatniejesze odpalanie i gaszenie
- subiektywnie lepszy "dół" obrotów
- obiektywnie - bardziej płynne wkręcanie
- po kilku (może kilkunastu) tankowaniach z dodatkiem zauważyłem, że auto jeździ na codzień tak, jak po powrocie z długiej trasy, kiedy wszystko w katalizatorze się dobrze wypali, czyli ma ten taki swobodny szwung, który jak dobrze znasz swoje auto, to po trasie łatwo jest wyczuć
- spalanie nie tyle że spada jakoś zauważalnie ale przede wszystkim mniej wzrasta przy okazjonalnym deptaniu pod czerwone pole, tak bym to ujął)
Ogólnie wrażenia są podobne jak na Shell V-Power 95, tylko zasięg większy i nie trzeba tankować zawsze we wtorki, żeby ominąć 25-30zł dopłatę do VPower. Cenowo na bak 50l wychodzi 8zł dodatkowo w AR6900p, a we Fiacie na bak 35l (nigdy nie zatankowałem więcej jak 31l) to ok. 4-5zł.
- cichsza praca silnika na zimno
- delikatniejesze odpalanie i gaszenie
- subiektywnie lepszy "dół" obrotów
- obiektywnie - bardziej płynne wkręcanie
- po kilku (może kilkunastu) tankowaniach z dodatkiem zauważyłem, że auto jeździ na codzień tak, jak po powrocie z długiej trasy, kiedy wszystko w katalizatorze się dobrze wypali, czyli ma ten taki swobodny szwung, który jak dobrze znasz swoje auto, to po trasie łatwo jest wyczuć
- spalanie nie tyle że spada jakoś zauważalnie ale przede wszystkim mniej wzrasta przy okazjonalnym deptaniu pod czerwone pole, tak bym to ujął)
Ogólnie wrażenia są podobne jak na Shell V-Power 95, tylko zasięg większy i nie trzeba tankować zawsze we wtorki, żeby ominąć 25-30zł dopłatę do VPower. Cenowo na bak 50l wychodzi 8zł dodatkowo w AR6900p, a we Fiacie na bak 35l (nigdy nie zatankowałem więcej jak 31l) to ok. 4-5zł.