D
Deleted member 7
Gość
Kurde stabilność wyniku amsoila poraża. Czy to 20, 75 czy 150 stopni, czy to 1200 czy 1800rpm seria SS ma zawsze 0,35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
I tak ma być - tam jest tak ogromna dawka detergentu, że nawet zddp nie potrzeba. Chociaż tamte pewnie mają z 250ppm P jak znam te oleje.. ;-)Dokladnie kupujesz magiczny dodatek i popsujesz sobie olej
@jerseyAdmin to jeszcze nic w rosji jest olej mineralny do okrętowych diesli z wynikiem lepszym od Rockoil carbon
W normalnych warunkach ten EP ma 0.44mmM1 nigdy nie powinien trafić do testów. A jest sprzedawany i ma całkiem sporo certyfikatów do których uzyskania trzeba przejść testy silnikowe
A można mniej enigmatycznie? Jakież to dodatki sprawiają, że tak gigantyczna różnica temperatury jak również 50% wyższe obroty nie mają dla tego oleju żadnego znaczenia i wyniki w kompletnie różnych warunkach na różnych maszynach wychodzą z aptekarską dokładnością identyczne. Inne oleje mają spory rozrzut w zależności od warunków i ciekaw jestem jak w konwencjonalnym teście uwazyany za przeciętniaka Valvoline by wypadł skoro w warunkach ekstremalnych mial wynik zbliżony do amsoila.Dodatki.... inne niż w zwykłych pakietach
Każdy z tych Ams ma swoje granice. Oni sprytnie wplatają dodatkowe składniki AW/EP i to jest ich tajemnic ale to nie jest bez końca a wyższe rpm to także trochę inny reżim tarcia więc nie należy patrzeć tylko na obciążenie.Kością niezgody w tym badaniu są wyniki Amsa, niezmienne od obciążenia. Gdyby w ogóle nie zostawiał skazy na kulkach to można by przyjąć, że ma "zapas" smarności. Skoro jednak powstają to nielogiczne jest, że się nie zmieniają mimo innych warunków testu.
a wyższe rpm to także trochę inny reżim tarcia więc nie należy patrzeć tylko na obciążenie.